مورينيو: بازيکنان بايد احساساتشان را کنترل کنند
نوشته شده توسط : مهدی

 

 

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي به بازيکنانش هشدار داد که احساسات خود را در ادامه ليگ کنترل کنند.

جلسی فصل را فوق‌العاده شروع کرد و در 5 بازی ابتدایی خود، 13 امتیاز به دست آورد. با این حال، آبی ها در حالی که 1-0 مقابل سیتی پیش افتاده بودند، نتوانستند نتیجه را کنترل کنند و با گل لمپارد بازی به تساوی کشیده شد.
مورینو معتقد است که شاگردانش مقابل وضعیت لمپارد به خوبی خود را کنترل کردند و باید همین روند را تا پایان فصل ادامه دهند.

او در جمع خبرنگاران گفت: " مقابل تیم 10 تفره، می‌توانستیم بازی را ببریم. فکر می‌کنم وقتی بازی احساسی شود، مهم نیست که 10 نفر مقابل 11 نفر باشند و اعداد اهمیتی ندارند. وقتی بازی تاکتیکی باشد، بله ، مهم است. تا پیش از اخراج بازی تاکتیکی بود و ما شورله را به زمین فرستادیم تا پیروز شویم . مقابل 10 نفر، تلاش کردیم، گل زدیم و توپ را به تیرزدیم و همه چیز تحت کنترل ما بود ولی آنها در 5 دقیقه پایانی گل زدند و از لحاظ روانی از ما وضعیت بهتری داشتند. لیگ برتر در شرایط فعلی متفاوت نیست، بلکه دیوانه کننده است."

اگه جای میکل چوب خشکم بود تو این چند سالی یه چیزی میشد ما بخاطر میکل مساوی کردیم هویجه این بشر

کمپاني: گل لمپارد اهميت بسياري داشت

 

ونسان کمپاني، کاپيتان منچستسيتي به تمجيد از اهميت گل تساوي بخش فرانک لمپارد مقابل چلسي پرداخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، لمپارد که مقابل تیم سابقش قرار می‌گرفت، درحالی که تیمش 10 نفره شده بود، موفق شد در دقیقه 85 دروازه کورتوا را بازکند تا بازی در ورزشگاه امارات، مساوی به پایان برسد. این تساوی، برای چلسی پس از 4 برد پیاپی حاصل شد و روند آنها را متوقف کرد ولی آنها همچنان با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول هستند.

کمپانی در جمع خبرنگاران گفت: "از زمانی که در این باشگاه بوده‌‌ام، لحظات بزرگ و زیبیی رقم خورده است که توسط چنین اتفاقات کوچکی پایه ریزی شده است. بنابراین اهمیت این گل برای فصل پیش رو را دست کم نخواهم گرفت. فرانک به تیم تجربه اضافه کرد. تجربه تنها یک کلمه نیست، واقعا موضوعمهم و تاثیر گذاری است، مثل گلی که به ثمر رساند. بدین معناست که وقتی تحت فشار هستید، خونسرد باشید و ما هم 10 نفره بودیم. چند بازیکن می‌توانستند آن توپ را گل کنند؟ این ها چیزهایی است که او در فرصت کوتاهی که در اختیار داشت ثابت کرد."

کمپانی کلا سیب زمینی رو می مونه فقط کشتی کج کار می کنه توزمین!! اینا بازیکن نیستند اصلا مغز بازی ندارند یه بازیکن سرعتی داشتیم تو زمین مثل استرلینگ اینو محو می کرد

لمپارد و دنيس لاو؛ تکرار تاريخ

 

فرانک لمپارد دیروز بعد از گلزنی برای منچسترسیتی مقابل چلسی نه تنها خوشحال نشد، بلکه به وضوح ناراحتی را می شد در چهره اش دید. اما او اولین بازیکنی نبود که از گل زدن به تیم سابقش ناراحت شد.
دقیقا 40 سال قبل، در دیدار منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد در سال 1974، دنیس لاو، ستاره سابق یونایتدها، که بیش از 400 بازی برای این باشگاه انجام داده بود، با پیراهن سیتی دروازه تیم سابقش را باز کرد. آنچه آن گل زیبا که با پشت پا زده شد را دراماتیک تر کرد، قطعی شدن سقوط منچستریونایتد با آن گل بود.
لاو در مصاحبه که چند سال قبل انجام داده بود، گفته بود که تلخی آن گل هنوز هم او را آزار می دهد. لمپارد خوش شانس بود که گلش، چنان عاقبتی برای چلسی رقم نزد.



رئال براي راميرس با چلسي مذاکره مي کند

 

آنچلوتي کسي بود که راميرس را به چلسي آورد و به او در اين تيم ميدان داد

امروز "دیلی میرور" فاش ساخت که کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید، به شدت خواهان اضافه شدن "رامیرس"، بازیکن برزیلی تیم چلسی به رئال مادرید است. رئال قصد دارد تا برای به خدمت گرفتن این بازیکن 27 ساله، در ماه ژانویه با سران چلسی وارد مذاکره شود.

برای رئالی ها مهم نیست که این بازیکن، زمستان به رئال بپیوندد یا در نقل و انتقالات تابستانی، آنها می خواهند او را تحت هر شرایطی برای تقویت خط میانی خود به خدمت بگیرند.

آنچلوتی کسی بود که رامیرس را به چلسی آورد و به او در این تیم میدان داد.به اعتقاد این مربی، رامیرس می تواند پشتیبان خوبی برای رونالدو و گرت بیل در خط حمله باشد.

 به ادعای همین منبع، رئال حاضر است تا برای خرید رامیرس،25 میلیون پوند به چلسی بپردازد.

نمی دونم چرا ولی حس می کنم رامیرز دیگه اون رامیرز دوسال پیش نیست همونی که وقتی تری مقابل غارسا اخراج شد اومد دفاع راست بازی کرد ولی مثل یه پیستون مدام در حال دویدن تو زمین بود و اون گل چیپس رو انداخت تو کیسه تیم یوفا و عمو پلاتینی آشغال نکبت.

 





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: